
Re-Connecting Nature™ tuo terveyttä edistävät metsämikrobit kuluttajatuotteisiin
Uute Scientificin kaupallistamalle Re-Connecting Nature™ -metsämikrobiuutteelle on avautumassa huikea kansainvälinen potentiaali kuluttajatuotteissa. Suomalaiseen huippututkimukseen pohjautuva innovaatio vastaa luonnosta löytyvää mikrobiyhteisöä ja vahvistaa kehon immuunipuolustusta. Kattava tavaramerkkisuojaus sekä patentoitu raaka-aine ja valmistusprosessi nostavat Re-Connecting Nature™ -brändin arvoa ja ovat valtteina lisenssineuvotteluissa Fortune 500 -listan kuluttajatuotejättien kanssa.
Lue lisää
Lasten tiedekasvattaja Kide Science valloitti leikillisellä brändillään Amerikan
Kide Sciencen perustivat yhdessä tutkija, opettaja ja bisnesosaaja. Ainutlaatuinen tiimi synnytti ainutlaatuisen brändin, joka on kyennyt myös uudistumaan. Lasten leikillinen tiedekasvatuskonsepti ja online-alusta keulakuvanaan Hoseli-robotti valloittavat nyt Amerikkaa osavaltio kerrallaan. Vahva brändi, brändioikeudet ja hyvät sopimukset mahdollistivat kansainvälisen kasvun.
Lue lisää
Teknologiayhtiö Beneq kasvattaa brändiarvoaan
”Vahvalla brändillä ja kannattavuudella on korrelaatio”, sanoo Beneqin toimitusjohtaja Tommi Vainio. Viime vuodet liikevaihtoaan kymmenien prosenttien vuosivauhdilla kasvattanut teknologiayhtiö on nostanut brändioikeudet keskiöön patenttien rinnalle turvaamaan kannattavaa kasvua ja vahvistamaan BENEQ®-brändin arvoa.
Lue lisää
Brändioikeuksista kasvua ja arvoa – Lilja the Label tähyää vastuullisten uimapukujen ykköseksi
Miten erottautua uimapukumarkkinoilla? Helsingin Punavuoresta kansainvälisille markkinoille kasvupyrähdyksen tehnyt Liljalla Oy näyttää Lilja the Label® -brändillään, että muotialalla kasvua voi löytää myös hitaista sykleistä sekä vastuullisesta tuotannosta lähellä omia ydinmarkkinoita.
Lue lisää