Teknologiayhtiö Beneq kasvattaa brändiarvoaan
”Vahvalla brändillä ja kannattavuudella on korrelaatio”, sanoo Beneqin toimitusjohtaja Tommi Vainio. Viime vuodet liikevaihtoaan kymmenien prosenttien vuosivauhdilla kasvattanut teknologiayhtiö on nostanut brändioikeudet keskiöön patenttien rinnalle turvaamaan kannattavaa kasvua ja vahvistamaan BENEQ®-brändin arvoa.
Lue lisääBrändioikeuksista kasvua ja arvoa – Lilja the Label® tähyää vastuullisten uimapukujen ykköseksi
Miten erottautua uimapukumarkkinoilla? Helsingin Punavuoresta kansainvälisille markkinoille kasvupyrähdyksen tehnyt Liljalla Oy näyttää Lilja the Label® -brändillään, että muotialalla kasvua voi löytää myös hitaista sykleistä sekä vastuullisesta tuotannosta lähellä omia ydinmarkkinoita.
Lue lisää